1. Ранкова зустріч «День туризму»
Захід розпочався з тематичної Ранкової зустрічі, присвяченої Дню туризму. Під час зустрічі діти познайомилися з новою тематичною групою слів, пов’язаною з туризмом, походами та активним відпочинком на природі (намет, спальний мішок, рюкзак, компас, вогнище, хмиз, маршрут тощо). Була проведена бесіда про важливість безпеки в поході та дбайливе ставлення до природи.
2. Практичні туристичні навички (в приміщенні/на свіжому повітрі)
Після теоретичної частини учні перейшли до набуття практичних навичок. Під керівництвом педагогів діти:
Тренувалися встановлювати дитячі намети (палатки), вчилися правильно складати каркас та натягувати тент.
Навчалися залазити у спальні мішки та правильно розташовуватися в них.
Збирали рюкзак у похід, обговорюючи необхідні речі (вода, їжа, аптечка, дощовик тощо) та правила рівномірного розподілу ваги.
3. Активності на свіжому повітрі (Похідна кухня)
Наступним етапом став вихід на шкільне подвір’я для організації імпровізованої «похідної кухні».
Діти, під наглядом та керівництвом вчителів, зносили хмиз для вогнища.
Було розпалено безпечне вогнище (під постійним контролем дорослих), біля якого діти могли зігрітися та спостерігати за процесом приготування їжі.
Вчителі 2-го та 4-го класів: Умніченко Н.О. та Губська Л.В. варили на вогні смачну гречану кашу.
Вчитель та асистент 3-го класу: Пуша Н.І. та Глушко Н.В. займалися приготуванням додаткових страв: робили бутерброди та салати.
4. Обід та відпочинок
Після того, як похідна каша була готова, на свіжому повітрі розстелили килимки, і всі учасники заходу зібралися, щоб скуштувати обід. Спільна трапеза на свіжому подвір'ї, приготована на вогнищі, додала особливої атмосфери та смаку.
5. Розваги та ігри
Після обіду відбулася розважальна частина, що включала:
Веселі ігри на свіжому повітрі.
Спортивні змагання та естафети, що сприяли розвитку спритності та командного духу.
Висновки
День туризму пройшов успішно та насичено. Учні отримали не лише теоретичні знання про туристичний побут, але й важливі практичні навички (встановлення намету, пакування рюкзака), які сприяють самостійності та орієнтуванню в екстремальних умовах. Спільне приготування їжі на вогнищі та трапеза на свіжому повітрі зміцнили колектив та подарували дітям незабутні емоції. Захід сприяв популяризації здорового способу життя та відпочинку на природі.
Немає коментарів:
Дописати коментар